Jak powstawało logo Ferri Cosmetology
Ferri Cosmetology jest marką, która powstała z myślą o zaspokojeniu potrzeb najbardziej wymagających klientów związanych z branżą kosmetyczną. W ofercie Ferri znajdują się urządzenia służące do wykonywania standardowych zabiegów kosmetycznych, ale również nowoczesne i innowacyjne urządzenia modelujące sylwetkę BODY SHAPE, oraz wykorzystywane do kuracji odmładzających ANTI AGE. Wszystkie produkty Ferri zostały zaprojektowane, oraz wyprodukowane od podstaw w Polsce. Dołożyliśmy wszelkich starań aby ergonomia, niezawodność i design naszych urządzeń, stał się wizytówką Państwa gabinetu. Wysoka jakość materiałów, przemyślane rozwiązania techniczne i przede wszystkim skuteczność to główne atrybuty naszych produktów. Styl i elegancja produktów Ferri cosmetology nawiązuje do nowoczesnego wizerunku kobiety silnej i niezależnej, dbającej o umysł ale także o ciało.

Historia powstania logo Ferri-Cosmetology

Głównym założeniem projektu, było stworzenie łatwo rozpoznawalnego znaku marki. Pomysłodawcą idei logo dla Ferri Cosmetology był założyciel Marki Ferri – Michał Matuszak. Zostaliśmy poproszeni o rozwinięcie tego projektu. Logo musiało zawierać dwa elementy: skrzydła oraz metaliczne odblaski będące odniesieniem do żelaza. Osiągnęliśmy dzięki temu zgrabne połączenie solidności, niezawodności i siły reprezentowane przez żelazo z lekkością, unoszeniem i rozwojem symbolizowane skrzydłami.
W ciekawy sposób połączyliśmy litery „R”
Logo jest otwarte i zapraszające.

Ferri z łaciny oznacza Żelazo. Nazwa została wybrana nie bez powodu. Pomijając melodyjne brzmienie, łatwość zapamiętania i efekt wizualny FERRI, żelazo jest ponadczasowym symbolem oznaczającym: niezawodność, odporność, trwałość.
Stylizowany napis FERRI został zamknięty w pięknych symetrycznych skrzydłach symbolizujących wiedzę, aspiracje, zapał i ambicje, które będziemy wykorzystywać każdego dnia aby zaspokoić oczekiwania naszych teraźniejszych, jak i przyszłych klientów.

logo ferriLogo srebrne skrzydłaPropozycja logoFerri - logo skrzydła czerń

Przy projektowaniu logo Ferri rozważaliśmy różne kroje czcionek. Od eleganckich i klasycznych, przez  smukłe i nowoczesne.

Ferri - złote logoZłote Ferri projekt logoZłote logo na czarnym tleLogo Ferri - złote logo

Obieraliśmy różne koncepcje, skrzydła nabierały ciekawe formy. W pewnym momencie brana pod uwagę była także forma złota. Argumentem był ciepły charakter złota w przeciwieństwie do chłodu jakie wieje z srebra. Ostatecznie udało się wypracować „ciepłą” formę srebrnego logo.

Design urządzeń kosmetycznych Ferri.

wizualizacja - urządzenie kosmetyczne ferripanel Ferri projekt

Podstawowymi wytycznymi przy projektowaniu wyglądu urządzeń kosmetologicznych dla Ferri było połączenie elegancji z ergonomią. Nam udało się od siebie dodać także prostotę. Umieszczone po obu stronach solidne uchwyty ułatwiają bezpieczne i wygodne przenoszenie urządzeń.

urządzenie kosmetyczne ferri projekt

Stronę internetową Ferri można znaleźć pod adresem arrow www.ferri-cosmetology.pl