Odpowiednia prezentacja firmy zarówno na targach branżowych, jak i w bezpośrednim kontakcie z Klientem ma ogromne znaczenie. Poza wystrojem gabinetu istotne jest, by logo firmowe używane było nie tylko w reklamach stacjonarnych i internetowych, ale również na powierzchni akcesoriów biurowych czy w dokumentach. Bardzo ważne są również gadżety reklamowe, takie jak np. kubki. Każda faktura jest inna nie tylko ze względu na materiał, ale również krzywizny, dlatego konieczna jest standaryzacja logo do wszystkich zastosowań, aby jedna wersja nie odbiegała od drugiej. Takie usługi oferuje nasze studio graficzne. Jeśli nie posiadają Państwo księgi znaku, a projekt logo wykonany był amatorsko, to koniecznie należy ten błąd naprawić.

Tworzenie logo firmy odbywa się na podstawie elementów zawartych w wytycznych. Musi zatem zostać określona czcionka, zarówno dla nazwy firmy, jak i dopisku znajdującego się pod nią. Mogą być to dwie inne czcionki, ważne, by do siebie pasowały. Sygnet powinien być odpowiednio dobrany i wyróżniać przedsiębiorstwo na tle konkurencji. Tutaj stosuje się również pole ochronne i podstawowe, które eliminuje np. użycie logo na kolorowym czy graficznym tle. Zasadą jest tworzenie logo dla firm w oparciu o maksymalnie trzy kolory. Projekty graficzne wykonywane w naszym studiu zawsze prezentują się doskonale zarówno w kolorze, jak i wersji monochromatycznej. Polecamy usługi firmom posiadającym swoją siedzibę we Wrocławiu. Państwa znajomość lokalnego rynku i nasz profesjonalizm w zakresie identyfikacji wizualnej pozwoli stworzyć najlepsze logo.

Tworzenie logo firmowego

Wykonywane przez nas projekty logo zawsze otrzymują Państwo do weryfikacji. Niezaakceptowanie projektu nie jest dla nas problemem. Pracujemy nad pomysłem tak długo, aż spełnimy wszystkie wymagania Klientów w zakresie wszystkich jego wersji. Zawsze w księdze znaku zamieszczamy niedopuszczalne modyfikacje, które chronią przed nieprofesjonalnym przedstawieniem logotypu. W sytuacji, gdy ma on być wykorzystany na wielu powierzchniach, gdzie używane są inne palety barw, każdy kolor opisywany jest bardzo skrupulatnie, np. w Pantone bądź RAL. Oczywiście może się zdarzyć, że znak graficzny będzie użyty na innym tle i dopuszczalne zmiany również muszą być zawarte w opisie logotypu. Otrzymują Państwo klarowne wytyczne, dzięki którym Wrocław może być pełen reklam firmy, na których wszystkie elementy, zarówno sygnet, jak i typografia zostały prawidłowo i czytelnie przedstawione. Podobnie zapytania ofertowe wysyłane w firmowych teczkach będą opatrzone standaryzowanym logo. Zawsze zachęcamy naszych Klientów do przedstawienia swojej wizji projektu. Dzięki temu, znając oczekiwania, wiemy w jakim kierunku podążać, by uzyskać możliwie najlepszy efekt. Nie mając koncepcji, trzeba rzecz jasna zastanowić się, czym firma się wyróżnia. Na tej podstawie będzie znacznie łatwiej stworzyć nie tylko udane, ale przede wszystkim ponadczasowe logo, z którym przedsiębiorstwo będzie kojarzone przez następne kilkadziesiąt lat.