Założenie działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z wieloma formalnościami, ale koniecznością rozpoznania rynku i znalezienia dla siebie odpowiedniej niszy. Jednak w sytuacji, gdy nie proponuje się innowacyjnych produktów, trzeba zmierzyć się z konkurencją. Na samym początku należy zadbać o projekt logo budzący pozytywne skojarzenia, a także spełniający zasady identyfikacji wizualnej. Oczywiście może być zastrzeżony w Urzędzie Patentowym. Oferujemy nasze usługi w zakresie projektowania, a także poprawy jakości logo.

Jeśli prowadzą Państwo działalność w Poznaniu, zachęcamy do skorzystania z kompleksowej oferty. Obejmuje ona tworzenie logo firmy od jego szkicu aż po niedopuszczalne modyfikacje. Dzięki temu nie tylko można zastrzec znak firmowy, ale również zagwarantować najwyższą jakość jego prezentacji w każdych warunkach. Logo firmowe na telebimach, ulotkach, banerach reklamowych w Internecie, a także stopce na stronie internetowej, zarówno tej w wersji standardowej, jak i mobilnej, będzie mieć zawsze odpowiednie proporcje. Wystarczy tu zastosowanie siatek graficznych, czyli wektorowych, a także odpowiednia wiedza i doświadczenie, które posiadamy. Skorzystanie z możliwości identyfikacji wizualnej pozwoli dodatkowo dobrać odpowiedni papier firmowy, stworzyć czytelne wizytówki, katalogi i broszury.

Tworzenie firmowych logo

Niewątpliwie właściwie skomponowana reklama pozwoli się wyróżnić na tle konkurencji. Tworzenie filmów sponsorskich także wymaga użycia logo w wersji cyfrowej o odpowiedniej rozdzielczości. Poznań to miasto, gdzie przedsiębiorstwa prężnie się rozwijają, dzięki zaangażowaniu w różne formy promocji, także te najnowsze, angażujące media społecznościowe, jak real time marketing. Projekty graficzne logo mogą być również standaryzowane do użycia w mediach społecznościowych. Dotyczy to nie tylko miniatur, ale właśnie zaangażowania w akcje, dzięki którym można uzyskać niemal natychmiastową reakcję odbiorców. Przy tworzeniu projektu logo firmy nasze studio graficzne zawsze angażuje przedstawicieli danego przedsiębiorstwa. Musimy poznać jego specyfikę, pragnienia, dążenia, a także osiągnięcia oraz główną konkurencję, aby zaproponować kilka wersji logo.

Staramy się projektować proste grafiki, które zapadają w pamięć, przy czym unikamy używania akronimów i odradzamy to naszym Klientom. Często bowiem trudno na ich podstawie zidentyfikować firmę, dlatego jest to odpowiedni wybór jedynie dla tych z ugruntowaną pozycją na rynku, które na co dzień z nich korzystają. Tworzenie logo dla firm musi się opierać na trzech filarach, a mianowicie: prostocie, ponadczasowości i rozpoznawalności. Przed zdecydowaniem się na ostateczny kształt logo można również przeprowadzić badania focusowe na reprezentatywnej grupie odbiorców produktów bądź usług. Mogą one pomóc podjąć decyzję. Nasze projekty nigdy nie są oparte o gotowe szablony. Gwarantujemy ich unikalność. Dzięki temu po zgłoszeniu logo w Urzędzie Patentowym nie będzie problemu z uzyskaniem jego zastrzeżenia. Wybór naszej firmy pozwoli prowadzić marketing z użyciem najlepszych graficznych sygnetów i typografii.