Projektowanie logo sportowego

Rynek sportowy w naszym kraju prężnie się rozwija. Produkty i usługi stają się coraz lepszej jakości a konkrecja nieustannie rośnie. Wymagania dotyczące obsługi graficznej tej dziedziny są także wysokie. Dlatego zapewnienie wysokiej jakości projektów powinno być priorytetem przy budowaniu marki sportowej. Przeczytaj o tym, jak projektujemy dla branży sportowej.

Moda na sport w naszym kraju nieustająco rośnie. Jest to bardzo pozytywny trend, który cieszy wszystkich. Zalet uprawiania sportu nie trzeba nikomu zbytnio udowadniać. Począwszy od utrzymania dobrej kondycji, przez redukcję stresu, na przypływie pozytywnej energii skończywszy. To tylko niektóre atuty aktywnego trybu życia. Coraz większe rzesze ludzi dba o swoje zdrowie uprawiając sport w sposób mniej lub bardziej profesjonalny. Polacy coraz więcej pieniędzy wydają na usługi i sprzęt sportowy a także produkty związane ze sportową dietą. Nie dziwi zatem fakt, że gałąź gospodarki związana ze sportem systematycznie się rozrasta. Dane na rok 2019 wskazują, że w Polsce rynek sportowy wart jest 10 miliardów złotych. Wraz ze wzrostem zainteresowania sportem wzrasta zainteresowanie na profesjonalną obsługę graficzną tej branży. Aby osiągnąć sukces producenci sprzętu sportowego czy odzieży sportowej muszą wyróżnić się na tym prężnie rozwijającym się ale i bardzo konkurencyjnym rynku. Zatem odpowiednia nazwa i stosowne logo to główne elementy jakie należy dobrać w pierwszej kolejności budując świadomość klienta.

Logo odzieży sportowej

Logo sportowej marki odzieży powinno być proste ale też dynamiczne i łatwo zapadające w pamięci. Największe światowe marki odzieży sportowej bazują na bardzo prostych symbolach, które są rozpoznawalne na całym globie, w każdym jego zakątku. Mimo, iż logo powinno być proste i minimalistyczne, to musi być także wyróżniające się. W Ludio zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną, w tym logo dla kilku polskich producentów i projektantów odzieży sportowej.

Desire – odierż sportowa. Źródło Desire. Projekt logo Ludio
G-Obssesion – odzież sportowa. Źródło G-Obssesion. Projekt logo Ludio.

Logo trenerów personalnych i klubów fitness

Wraz ze wzrostem popularności na sport wzrasta popularność na bycie fit. Fitness to jedna z najpopularniejszych dziedzin aktywnego trybu życia. Centra fitnessu czy trenerzy personalni cieszą się także coraz większą popularnością. Kluby fitness to miejsca, w których klient musi się czuć bezpiecznie i komfortowo. Z kolei trenerzy personalni to profesjonaliści, którzy muszą wzbudzać zaufanie. Odpowiednie logo ułatwia osiągnięcie tego celu i przyciągnięcie nowych klientów.

Ann4Healty – logo trenera personalnego. Projekt Ludio.
logo centrum fitness
Centrum Fitness – projekt logo Ludio.

Odzież, sprzęt i usługi to oczywiście nie wszystkie aspekty rynku sportowego.

Cheeron – piłkarska agencja menadżerska. Projelt logo Ludio
Roverowo – projekt logo dla serwisu rowerowego.
Inne projekty logo związane ze sportem przygotowane przez Ludio.