Projektowanie identyfikacji wizualnej

Projektowanie identyfikacji wizualnejStworzymy lub unowocześnimy wizerunek Twojej firmy. Na bazie logo określimy całą strukturę CI (z ang. corporate identity). Zaprojektujemy: papier firmowy, pieczątki, wizytówki oraz wszystko to, czego będziesz potrzebował. Wykonamy profesjonalną Księgę Identyfikacji Wizualnej.
Projekt materiałów firmowych już od 700 zł. Projekt księgi znaku 500 zł. Ceny netto.

 

zamów projekt lub złóż zapytanie

Etapy tworzenia IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

  • Zgłoś nam czego potrzebujesz?
  • Stworzymy kilka różnych, niezobowiązujących projektów na podstawie Twych wskazówek i oczekiwań.
  • Wybierasz najbardziej odpowiadający Ci wzór, który potem wspólnie.
  • dopracowujemy do skutku – aż będziesz w pełni zadowolony z efektów.
  • Po krótkim czasie otrzymujesz w pełni profesjonalny projekt gotowy do druku.
  • Możesz zlecić nam koordynację procesu drukowania, to gwarancja najlepszego efektu końcowego.

Warto wiedzieć

Identyfikacja Wizualna – (ang. corporate identity) podstawowe narzędzie budowania wizerunku marki na rynku. To ogół symboli stosowany dla uzyskania spójnej identyfikacji. Identyfikacja wizualna określa takie elementy jak kolorystyka, krój czcionek, wzory dokumentów. Decyduje ona o sukcesie rynkowym i marketingowym firmy. Elementy identyfikacji wizualnej są w pierwszej kolejności zauważalne przez odbiorcę w momencie styczności z produktami lub reklamami.

Księga znaku logo Księga Identyfikacji Wizualnej – to narzędzie służące kreowaniu wizerunku firmy na rynku. Określa ono zasady prezentowania się firmy. Obecnie częściej można ją spotkać w postaci pliku PDF niż w formie drukowanej.

Co może wchodzić w skład Identyfikacji wizualnej?

Ludio Studio - logo Logo – to podstawowy i elementarny składnik Identyfikacji wizualnej. Jest jego częścią bazową, wokół której buduje się spójną i integralną całość wizerunku firmy.

Papier firmowy i wizytówki logo Papier firmowy i wizytówki – są dokumentami komunikacyjnymi, będącymi identyfikatorem firmy i jednym z narzędzi public relations. Prawidłowo zaprojektowane elementy tych druków budują wizerunek i pozytywnie świadczą o nadawcy.

katalogi broszury logo Materiały promocyjne – będą to katalogi, ulotki, broszury, teczki itp.

Strona internetowa Elementy elektroniczne – najważniejszą składową elektronicznej CI jest oczywiście strona internetowa, ale będą to również stopka poczty elektronicznej i banery reklamowe umieszczane na różnych serwisach internetowych.