Jak przebiega proces tworzenia logo?
Dedykowane, koncepcyjne projekty logo – żadnych szablonów!
Twoje nowe logo będzie swym wyglądem oddawać charakter działalności Twojej firmy, produktu czy usługi. Powiedz nam czym się zajmujesz, czego oczekujesz, co chciałbyś osiągnąć? Stworzymy dla Ciebie LOGO spełniające Twoje oczekiwania. A to wszystko w rozsądnej cenie.
Logo bez limitów – 500 zł netto
Zamów projekt lub zadaj pytanie
Etapy tworzenia LOGO
- Powiedz nam czego potrzebujesz? Udziel nam wskazówek odnośnie Twoich oczekiwań
- Analizujemy temat, szukamy koncepcji, ciekawych i oryginalnych rozwiązań
- Tworzymy kilka różnych projektów wstępnych (szkiców logo)
- Wybierasz najbardziej odpowiadający Ci projekt. Jeśli jednak nic Ci do końca nie odpowiada (co zdarza się rzadko), przygotowujemy kolejne pomysły
- Wspólnie dopracowujemy wytypowany znak, do skutku – aż będziesz w pełni zadowolony z efektów projektowania logo
- Po krótkim czasie otrzymujesz w pełni profesjonalny projekt logo, spełniający wszelkie kryteria a co najważniejsze – spełniający Twoje oczekiwania
- Logo przygotowywane jest w różnych wersjach – kolorowa, achromatyczna, pionowa, pozioma itp.
- Gotowy produkt zawiera pakiet profesjonalnych plików zaprojektowanego logo w różnych wersjach (np. PDF, CDR, AI, EPS, SVG, PNG itp)
Lifting logo
Odśwież i unowocześnij swoje logo już za 300 zł
Formą unowocześnienia wizerunku jest tzw. lifting logo. Jeśli Twoje logo jest mocno związane i dobrze pasuje do Twojej działalności a jednocześnie wygląda przestarzale i potrzebne jest mu unowocześnienie to właśnie ta usługa jest dla Ciebie.
Co to jest logo?
To też warto wiedzieć.
Logo – to punkt centralny identyfikacji wizualnej firmy, produktu czy usługi. Symbolizuje ono wszystko to, czym firma lub produkt jest aktualnie, a także – czym może stać się w przyszłości. Będzie wykorzystywane przez lata, stając się integralnym elementem wizerunku, wyznacznikiem wartości rynkowej i społecznej. Logo ma za zadanie pozytywne kojarzenie symbolu z firmą, marką.*
Logotyp – jest to znak identyfikacyjny. Umiejętnie zaprojektowane logo będzie we właściwy sposób spełniało swą rolę. Logotyp musi być czytelny w wielkim jak i bardzo małym formacie. Powinien być rozpoznawalny w każdym miejscu, w jakim zostanie umieszczone. Musi być na tyle charakterystyczne, aby każdy kto na nie spojrzy, dobrze go rozpoznawał i właściwie kojarzył.*
*za Grafika w Biznesie Anna Bencewicz-Miazga, Helion Gliwice 2005